ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Τόπος διαλόγου για τις αγωνίες και την έκφραση της κοινωνίας
 
ΦόρουμΦόρουμ  Πόρταλ*Πόρταλ*  ΗμερολόγιοΗμερολόγιο  ΕικονοθήκηΕικονοθήκη  Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
1-1-4 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
ΜΕΤΡΗΤΗΣ HITS

Study English
ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ - ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

WOWZIO

Μοιραστείτε | 
 

 Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Πεμ Σεπ 17, 2009 4:12 pm

Εχουμε όλοι σχεδόν εξετάσει, γράψει και προτείνει την ανάγκη ύπαρξης ενός κρατικού πιστωτικού οργανισμού. Η υλοποίηση της πρότασης είναι αναγκαία, όχι μόνο για την ενίσχυση της λειτουργίας του κράτους μας (ήτοι ουσιαστικά της κοινωνίας μας) και την επαύξηση των δυνατοτήτων μετασχηματισμού της κοινωνίας, αλλά ακόμα και κατά την αμιγώς διαχειριστική προσέγγιση της λειτουργίας μιας οικονομίας.
Είναι (μεταξύ άλλων) γνωστό ότι το ελληνικό κράτος είναι από τους χειρότερους κακοπληρωτές της «αγοράς». Στο πλαίσιο της διαφθοράς κατά την διαδικασία επιλογής του αναδόχου ενός έργου, η διαφθορά έρχεται να ανεβάσει το κόστος του για το κοινωνικό σύνολο, τόσο οικονομικά όσο και κατασκευαστικά, αφού δεν επιλέγεται πάντοτε ο καλύτερος. . Στο αυτό πλαίσιο, κατά την εκτέλεση ενός έργου, η διαφθορά δεν έχει πλέον κανένα όριο, καθώς δεν υφίστανται και πολλοί άμεσα ενδιαφερόμενοι. Τα σπασμένα των ανατιμολογήσεων, των επιμετρήσεων και του εν γένει κόστους διαφθοράς τα πληρώνει ο ελληνικός λαός, ενώ παράλληλα τα ίδια χρήματα τα στερείται από άλλες κοινωνικές ανάγκες. Το τρίτο στάδιο είναι αυτό της πληρωμής : το δημόσιο όχι μόνο καθυστερεί επί έτη να καταβάλλει τις οφειλές του, αλλά πολλές φορές και με πολιτική διακρίσεων άλλους πληρώνει και άλλους τους αφήνει απλήρωτους να οδεύουν προς το άγνωστο … . Αυτό σημαίνει ότι το κράτος, δίνει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε όποιους θέλει, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί στον μαρασμό και στην καταστροφή άλλους.
Η πιο άμεση και συχνή πρακτική των συναλλασσομένων με το ελληνικό δημόσιο, όταν καθυστερούν οι πληρωμές είναι ο τραπεζικός δανεισμός. Πέρα από την αιτιολόγηση που έχει να κάνει με την κοινωνική αδιαφορία ή τις δηλώσεις που επιχαίρουν για τούτο (“αφού παίζει με την διαφθορά καλά να πάθει…»), η αντιμετώπιση του φαινομένου από ένα ευνομούμενο κράτος μόνο συνολική μπορεί να είναι. Θα πρέπει δηλ. να περιλαμβάνει και τα τρία στάδια καθώς η διατήρηση μόνο του ενός θα είναι αρκετή για να επιφέρει την ουσιαστική ακύρωση όλων των μέτρων σε όλα τα στάδια. Αλλωστε οι επινοήσεις της διαφθοράς είναι πραγματικά ιδιαίτερα έξυπνες.
Η ώθηση των συναλλασσόμενων με το δημόσιο στις τράπεζες, όχι μόνο αξαύνει πολύπλευρα την επικυριαρχία αυτών στην κοινωνία, αλλά ουσιαστικά «καθεστοποιεί» την διαφθορά, την εισάγει στο κόστος (το οποίο είναι και καθίσταται έτι περαιτέρω κοινωνικό), την προσθέτει στον Δ.Τ.Κ. και στην μείωση ορθολογικής ανταγωνιστικότητας σε σχέση με ξένες αντίστοιχες δραστηριότητες και εν τέλει οδηγεί σε καχεξία τις σχετικές κοινωνικές οικονομικές δραστηριότητες.
Η ανακύκλωση του φαινομένου και η συνεχής επανάληψή του δημιουργεί ένα τεράστιο φαύλο κύκλο, που τελικά καθιστά ανίσχυρη την κοινωνία και την βλάπτει άμεσα, βάρβαρα, πολυποίκιλα και με τεράστιο συνολικό κόστος. Αναφέρω μόνο ένα απλό κύκλο συνεπειών, στον οποίο μπορείτε να επενδύσετε τις σκέψεις σας προσθέτοντας σε αυτόν εκατοντάδες συνέπειες. Το κράτος δεν πληρώνει τον συναλλασσόμενο με αυτόν, αυτός καταφεύγει σε δανεισμό και ουσιαστικά εργάζεται για τις τράπεζες, δεν μπορεί να πληρώσει φόρους και ασφαλιστικές εισφορές, το κράτος δεν λαμβάνει φόρους και τα ασφαλιστικά ταμεία δεν μπορούν να πληρώσουν συντάξεις, γίνονται κακοπληρωτές και δανείζονται και τα ίδια από τις τράπεζες, ο συναλλασσόμενος χρεοκοπεί και χρωστάει σε όλη την κοινωνία … το κόστος της χρεοκοπίας έρχεται να πληρώσει πάλι η κοινωνία με μηχανισμούς στήριξης των συνεπειών της χρεοκοπίας , το κράτος και πάλι δανείζεται και χρεωστάει … .. Μερικοί κύκλοι αρκούν για να χρεοκοπήσει το σύστημα ολόκληρο και να μην υπάρχει δυνατότητα διόρθωσης (ποιοι κερδίζουν από την καχεξία προκύπτει άμεσα από τον κύκλο …: οι τραπεζίτες …, που δικαιολογούν και το υψηλό κόστος του δανεισμού ως τόκο και έχουν τελικό στόχο το κράτος … ) .
Είναι σαφές ότι οι κύκλοι αυτοί δεν σταματούν, ούτε με ευχολόγια του τύπου : να πληρώνει το κράτος άμεσα (πώς να πληρώνει ; δανειζόμενο; ), ούτε με μικρορυθμίσεις ενταγμένες στους ανωτέρω κύκλους, γιατί και αυτές παρασύρονται από την δυναμική του.
Είναι σαφές ότι οι κύκλοι αυτοί σταματούν μόνο με τομές, μόνο με ριζοσπαστικές λύσεις που να τέμνουν την συνοχή του κύκλου.
Μελετώντας το σημερινό περιβάλλον κανόνων, η πρώτη διαπίστωση που έχει να κάνει κάποιος είναι ότι οι τράπεζες και τα λοιπά συμφέροντα που είναι άμεσα συνδεδεμένα με αυτές (στην ουσία συνταυτίζονται) έχουν διαμορφώσει ένα νομικό περιβάλλον που δυσχεραίνει την συγκέντρωση και διάθεση κεφαλαίων, από μηχανισμούς άλλου τύπου. Αντίστοιχα, στον δυτικό κόσμο οι τράπεζες νέμονται πλέον το δημόσιο χρήμα, αφού μόνο αυτές μπορούν να δανείζονται από τις κεντρικές τράπεζες. Το δεδομένο αυτό αν και όσο δεν μπορούμε να το μεταβάλλουμε, οφείλουμε να το εξετάσουμε προκειμένου να βρούμε τις εναλλακτικές λύσεις για να υπάρξουν οι τομές.
Διότι είναι ευνόητο από την ανάλυση του προβλήματος, ότι μία τομή στον κύκλο προϋποθέτει και έχει ως αναγκαίο όρο, αυτόν της χρηματοδότησης ή ρευστότητας ή της άρσης των συνεπειών από την έλλειψή της. Η τελευταία λύση (π.χ. κρατική εγγυητική) απλώς μεταθέτει το πρόβλημα στον λήπτη της εγγύησης και εν τέλει το ανακυκλώνει στο κράτος, αφού σε αυτό θα καταλήξει και η εγγυητική και ο λογαριασμός της. .
Μένει λοιπόν η εξασφάλιση ρευστότητας και μάλιστα με τους ευνοϊκούς όρους με τους οποίους κινούνται οι ιδιωτικές τράπεζες.
Πρώτα από όλα, μία τέτοια χρηματοδότηση πρέπει να έχει πίσω της ένα δεδομένο πιστωτικό μηχανισμό. Είναι ευνόητο ότι η χρηματοδότηση του κράτους δεν πρέπει να επιφέρει βάρη επιτοκίων στο ίδιο το κράτος, διότι αυτά μετακυλύονται άμεσα και έμμεσα στην κοινωνία.
Αρα ο μηχανισμός για πολλούς λόγους, πρακτικούς (π.χ. απευθείας δανεισμός από την ΕΚΤ με καλύτερους όρους) και νομικούς (π.χ. θεσμοθετημένος περιορισμός κρατικών μορφωμάτων – πρέπει να αλλάξει) η μόνη μορφή που μπορεί άμεσα να έχει είναι του ΝΠΙΔ, δηλ. μηχανισμός με υποθετικά, τυπικά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Στο πλαίσιο του προβληματισμού αυτού και εάν δεν ξεπεραστεί το πρόβλημα της οιονεί απαγόρευσης της κρατικής επιχειρηματικότητας, είναι ευνόητο ότι μπορούν να αναζητηθούν άλλες λύσεις. Αναφέρω μερικές :
α) Ο μηχανισμός αυτός θα μπορούσε να εμφανιστεί ότι ανήκει στα ασφαλιστικά ταμεία, τα οποία πρόσφατα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο τα χαρακτήρισε επαγγελματικά (άρα ιδιωτικών συμφερόντων) και όχι κοινωνικά (με την σφραγίδα της αδρανούς συνενοχής της κυβέρνησης της Ν.Δ.). Είναι άλλωστε ένα μάθημα που θα πρέπει να μάθει κάθει συνεπής πολιτικός : πως να μεταστρέφει σε κέρδος και να εκμεταλλεύεται τις ακρότητες των ευρωϋπαλλήλων.
β) Θα μπορούσε επίσης το δημόσιο να μοιράσει από μία ονομαστική μετοχή σε κάθε Ελληνα πολίτη (τότε το μόρφωμα θα ήταν και πραγματικά κοινωνικό και ταυτόχρονα ιδιωτικό με τα κριτήρια της Ε.Ε.) θεσπίζοντας νέες νομικές μορφές και έννοιες, ώστε να μπορεί η διοίκηση να ασκείται από το κράτος.
Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει βούληση για σκέψη … .

Με το μόρφωμα αυτό ως όπλο, το κράτος θα μπορούσε να λαμβάνει χρήμα με ελάχιστα επιτόκια και να το χρησιμοποιεί για τις ανάγκες του και αντίστοιχα και αυτονόητα για τις ανάγκες της λειτουργίας της οικονομίας, χωρίς να είναι υποχρεωμένο να προβαίνει σε υψηλότοκους δανεισμούς και σε υποτέλειες. Με τον αναγκαίο αυτό τρόπο θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την οικονομία, τις υποδομές και να δημιουργήσει πιο εύκολα τις βάσεις για μία πραγματικά κοινωνική παραγωγική οικονομία των πολλών και όχι των λίγων.
Ο κύκλος της φαυλότητας θα διακοπτόταν και θα μπορούσαν και τα μέτρα για την καταπολέμηση της διαφθοράς να αποδώσουν ουσιαστικά, τέμνοντας και διαλύοντας την οχληρή και επιζήμια φαυλότητα.
Στην «τράπεζα» αυτή, που δεν θα ήταν αμιγώς εμπορική (για να μην τα διαλύσουν όλα οι ισχυροί τραπεζίτες) θα μπορούσαμε να στηρίξουμε, όχι κέρδη των μετόχων από τα μερίσματά της (παρότι αναγκαστικά τούτος θα ήταν ο καταστατικός της σκοπός), αλλά κέρδη της συμμετόχου κοινωνίας, που θα ξεκινούσαν από την απομείωση του εξωτερικού χρέους της χώρας και θα έφταναν σε στάδια ουσιαστικής κοινωνικής οικονομίας και παραγωγικής ανάτασης της χώρας.
Οσο για τον κύκλο της φαυλότητας, αυτός θα γινόταν μία κακή ιστορική παρένθεση … .
Είναι συνεπώς επιτακτική ανάγκη να προσανατολιστούμε σε ένα μηχανισμό τέτοιο που προσφέρει ρευστότητα στο κράτος και φθηνό χρήμα στην οικονομική δραστηριότητα του τόπου, αλλά και την ουσιαστική δυνατότητα να προχωρήσει αυτός ο τόπος σε ένα καλύτερο μέλλον.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Παρ Σεπ 18, 2009 10:10 am

Προ μιάς εβδομάδας ακριβώς δημοσίευσα (σάν απάντηση σε κάποιο σχόλιο περι εθνικοποιήσεων των τραπεζών) την σαφή ρήση Παπανδρέου για έναν δημόσιο πυλώνα στο κύκλωμα των τραπεζών και εισέπραξα την μονολεκτική απάντηση ότι « τέτοια πράγματα δέν γίνονται και να το ξεχάσω....»!!!!!

Δέν το ξέχασα (βεβαίως-βεβαίως) αλλά σίγουρα έσκασα, γιατί θεώρησα ότι δέν επιθυμεί η εκλεκτή ομήγυρις του φόρουμ καμία περαιτέρω συζήτηση του θέματος.........

Χαίρομαι βέβαια τώρα που το επαναφέρει ο Δημήτρης, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΘΕΣΗ γιατί δέν μου αρέσουν οι όροι της διεξαγωγής συζήτησης που επικρατούν στο φόρουμ.

Για να ακριβολογήσω θεωρώ ότι δέν υπάρχει καμία διεξαγωγή συζήτησης μέσα στο φόρουμ, αλλά διεξαγωγή πολλών μονόλογων.
Εχω επαναλάβει άπειρες φορές ότι η συμμετοχή μου σε ένα φόρουμ καθορίζεται απο την διεξαγωγή συζήτησης των θεμάτων και όχι την απλή παράθεση των απόψεων επ΄αυτού. Αμα ήθελα να παραθέσω τις απόψεις μου (ώς επαίων και χωρίς αντιρρήσεις) θα τόκανα και δημιουργώντας ένα μπλόγκ δικό μου.......
Εχουμε χάσει κάθε συνοχή σάν ομάδα ανθρώπων που παράγουν προτάσεις και ιδέες μετά απο συζήτηση......ΠΑΝΤΑ κατα την γνώμη μου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Παρ Σεπ 18, 2009 1:50 pm

Καποιες διευκρινίσεις
1/ Η απάντηση μου δεν ηταν μονολεκτική και απεθυνόταν σε όλους σας
2/Η απάντηση μου δεν σημαίνει οτι ειναι και η θέση μου αλλα εκφράζει την απαισιοδοξία μου στις υποσχέσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
3/Αν επιθυμεί η ομήγυρις συζήτηση είμαι ο τελευταίος που θα την απαγορεύσω
4/Είναι δικαίωμα μου να μονολογώ

Μεταφέρω τί έγραψα
Θέμα: Απ: ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!! Κυρ Sep 13, 2009 9:55 pm

________________________________________
Την εθνικοποίηση των Τραπεζών ξεχάστε τη, όπως πρέπει να ξεχάσουμε τη συμβολή και το λόγο του Δημοσίου ως πυλώνα στη συμβολή του ανταγωνισμού.

"Πρέπει" ειπε να γίνουν. Απο το πρέπει μέχρι την εφαρμογή του μας χωριζουν ετη φωτός κι απο πότε οι Τράπεζες συνέβαλαν στη δίκαιη αναδιανομή του πλούτου(!!!) και θα γίνει (και πως θα γίνει) σήμερα? Με τον Παπαδήμο?

Ας ξεκουμπιστούν να φύγουν οι Δεξιοί και για τα υπόλοιπα "κρατείστε μικρό καλάθι"

Αν και δεν χρειάζεται νομίζω ούτε αυτό. Τη μοίρα μας εμείς την καθορίζουμε


Τέλος αν έχετε τα νευράκια σας σε οτι γράφουμε πείτε το μας πότε θα σας περάσουν να ξαναγράψουμε, αν εν τω μεταξύ έχουν περάσει τα δικά μας.

Λυπάμαι για το σχόλιο γιατί τις απόψεις μου για τις Τράπεζες -και την κοινωνική Τράπεζα- τις ξέρετε απο το άλλο φόρουμ όπου εχυσα κάμποσο μελάνι

Ευτυχείτε..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Παρ Σεπ 18, 2009 2:36 pm

1. Η απάντησή σου ήταν μονολεκτική και δέν έχει καμία σχέση με το ότι απευθυνόσουν σε όλους. Μιά απλή επανάληψη της ανάγνωσης των γραφομένων σου πιστεύω ότι θα σε πείσει.

2. Η απαισιοδοξία σου που εδράζεται στο "πρέπει" του ΓΑΠ κατα την γνώμη μου είναι λανθασμένη γιατί κανένας σοβαρός πολιτικός δέν λέει πρέπει για κάτι που δέν είναι σίγουρος αλλά εκφράζεται με "θα δούμε" ή "θα το εξετάσουμε". Η δημόσια πολιτική έκφραση του πρέπει περιέχει απο μόνη της την αναγκαιότητα της εξαγγελίας του μέτρου. Ο έλεγχος της πραγματοποίησής της είναι στο χέρι ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

3. Το θέμα δέν είναι άν το απαγορεύει κάποιος (που δέν μπορεί έτσι και αλλοιώς) αλλά το εάν έχει διάθεση να ανοίξει τη συζήτηση στο εν λόγω θέμα. Θα περίμενα για λόγου σου το αληθές να ξανα-έβλεπα τις απόψεις σου για την κοινωνική τράπεζα και ΟΧΙ την επίθεσή σου στα γραφόμενά μου.

4. Βεβαιότατα είναι δικαίωμά σου να μονολογείς (άν και όπως έγραψες απευθύνθηκες σε όλους μας).....Πάντως όπως δήλωσα ευθαρσώς, εγώ σε μονολόγους ΔΕΝ συμμετέχω! Και είναι απολύτως και μένα δικαίωμά μου.


Τέλος, δέν έχω τα νευράκια μου απέναντι σε κανέναν αλλά είναι επίσης δικαίωμά μου να ερμηνεύω τα γραφόμενα οποιουδήποτε, και φυσικά δέν φταίω εγώ άν περιέχουν ασάφειες.

Μήν ενοχλείσαι Γιώργο και δέν θα σου ξαναεμφανιστώ για να σου ανεβάσω το αίμα στο κεφάλι.
Νάσαι καλά.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Κυρ Σεπ 20, 2009 9:38 pm

Λυπάμαι πραγματικά. Λυπάμαι που δεν μπορώ να συνταυτισθώ με την αισιοδοξία σας για το μέλλον του ΠΑ.ΣΟ.Κ. , με το τι σας αρέσει και τί όχι, με τις περίεργες ιδέεες σας περι του διαλόγου και μονολόγου και τις αντιρρήσεις μας που καθε φορά τις ερμηνεύετε σαν επίθεση στα λεγόμενα σας.

Θα ήμασταν πολύ αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι όλοι μας αν σας γράφαμε πράγματα που σας ικανοποιούσαν η σας χάιδευαν τα αυτιά. Τι να κάνουμε ομως δεν μπορεί πάντα να γίνεται έτσι και ειδικά οταν είμαστε προ των πυλών της εξουσίας.

Δεν λυπάμαι για ενα μόνο πράγμα γιατι τόχω πιά ξεπεράσει. Να θεωρώ τον εαυτό μου υπαίτιο αν κάποιος σας δεν θέλει να ξαναεμφανιστεί αναζητώντας ο ίδιος άλλοθι στα γραφόμενα των συνομιλητών του.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: ΝΟΜΙΣΑΜΕ ...   Δευ Σεπ 21, 2009 8:03 am

1. Η Πούπα και εγώ νομίσαμε με την απάντηση δελφικό χρησμό της Θεσσαλονίκης, ότι ο κρατικός πιστωτικός μηχανισμός είναι στα σχέδια του ΠΑ.ΣΟ.Κ..
Η συνέντευξη στον "Αλεξ της Κυριακής" ξεκαθάρισε πως όχι ... ο Πέρκος είχε δίκιο.
Πέρα από την εκδήλωση αδυναμίας αλληλουχίας σκέψης, φανερώθηκε και η έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδιασμού, γιατί αυτό που περιέγραψα πιο πάνω είναι ένα αληθινό εργαλείο πραγματικής πολιτικής και η άρνηση του να γίνει στερεί σημαντικές δυνατότητες.

2. Σαν να μας διαβάζει η δεξιά ... .
Την ίδια ώρα στο ίδιο φύλλο φιλοξενείται συνέντευξη του Παπαθανασίου της Ν.Δ. . Ολο το θέμα είναι η πρότασή του για ίδρυση κρατικού πιστωτικού οργανισμού για την χρηματοδότηση της οικονομίας και του κράτους κατά το Γερμανικό παράδειγμα !!!.
Εκτός από την απάντηση : αργά το θυμήθηκαν ... φαίνεται ότι η δεξιά άρχισε να μας διαβάζει και ο τελευταίος έχει και ειδικούς λόγους να ψάχνει για εμένα.
Οταν όμως ο "νεοφιλελεύθερος" αρμόδιος υπουργός καταλήγει σε μία τέτοια πρόταση, αυτό σημαίνει πως έχει καταλάβει ποιές είναι οι αναγκαιότητες και ποιές αναγκαιότητες λύνει και εξυπηρετεί η ιδέα μιάς τέτοιας τράπεζας ή πιστωτικού ιδρύματος άλλης μορφής.
Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι, οι "οπαδοί της κοινωνικής ιδιοκτησίας" το απορρίπτουν και πέρα από την πολιτική ασυνέπεια δείχνουν πως δεν μπορούν να κατανοήσουν τι συμβαίνει στο παγκόσμιο παιχνίδι ή ποιές είναι οι άμεσες ανάγκες και οι τακτικές που πρέπει να ακολουθηθούν για την χώρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 9:12 am

Καλημέρα,

Πρώτα να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα :

Θα παρακαλούσα να μήν παρερμηνεύονται όσα γράφω και επειδή δυστυχώς αυτό γίνεται εξηγώ τα παραπάνω (που έγραψα) :
Δέν υπάρχει περίπτωση να σχολιάσω στο εξής τα γραφόμενα Πέρκου, για να μήν του ανεβάζω το αίμα στο κεφάλι ! Το «νάσαι καλά» εκεί πήγαινε και όχι στο ότι αποφάσισα για αδιευκρίνιστους λόγους να αποχωρήσω απο το φόρουμ! Εάν ήθελα να αποχωρήσω, σαφώς και ευκρινώς ΘΑ ΤΟΛΕΓΑ και δέν θα φοβόμουν να το πώ.
Επίσης σαφώς και ευκρινώς κατέθεσα ότι δέν θα συμμετέχω σε μονολόγους. Αυτό σημαίνει ότι δέν υπάρχει στο εξής περίπτωση να μπαίνω στο φόρουμ για να καταθέτω τον μονόλογό μου για οποιοδήποτε θέμα. Εκεί που υπάρχει συζήτηση, εκεί και θα συμμετέχω!
Τέλος θάθελα να επισημάνω ότι η αισιοδοξία μου για το τί θα κάνει το Κίνημα, μπορεί σε κάποιους να φαντάζει ώς παραμύθι της Χαλιμάς αλλά δέν είναι καθόλου κακή. Ασε που είναι και πολύ παραγωγική! Γιατί άμα περιμένεις να υλοποιηθούν προτάσεις έχεις και την δυνατότητα να κάνεις την κριτική σου που δέν υλοποιούνται. Αμα εκ των προτέρων δέν περιμένεις τίποτα δέν έχεις και καμία δυνατότητα και όρεξη να κάνεις κριτική και αγώνα για τίποτε απο αυτά που είσαι σίγουρος ότι δέν θα γίνουν.


Δεύτερον, επειδή δέν διάβασα αυτή τη συγκεκριμένη συνέντευξη, μήπως θα μπορούσες Δημήτρη να κάνεις μιά σύντομη ανασκόπηση επί της ουσίας ? Αποκλείσθηκε δηλαδή το ενδεχόμενο του κρατικού πιστωτικού μηχανισμού ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 10:20 am

Την βρήκα την συνέντευξη και την διάβασα..........

Αναδημοσιεύω την επίμαχη ερώτηση - απάντηση :

"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για την Εθνική Τράπεζα, τίθεται ζήτημα επανακρατικοποίησής της; Τι εννοείτε με τον κρατικό τραπεζικό πυλώνα;
Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε συνθήκες σταθερότητας και υγιούς ανταγωνισμού, με αποτελεσματική εποπτεία για τη διατήρηση ικανοποιητικής κεφαλαιακής επάρκειας όλων των Τραπεζών. Εχουμε καταστήσει σαφές πως, εφόσον χρειασθεί, το Δημόσιο δεν θα διστάσει να προβεί σε αγορές μετοχών για να διασφαλίσει τη σταθερότητα του τραπεζικού συστήματος. Εξάλλου αυτό έκαναν όλες οι κυβερνήσεις που αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα με το τραπεζικό τους σύστημα. Δημόσιος πυλώνας στο τραπεζικό σύστημα σημαίνει ενεργός παρουσία του κράτους, ώστε να διασφαλίζονται συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού και σταθερότητας, να στηρίζεται η πραγματική οικονομία, και να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με καταναλωτές και επενδυτές, προστατεύοντάς τους από αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές."


Αρχισαν πάλι οι σοσιαλδημοκρατικές χαζαμάρες και τα νεφελώδικα περί υγιούς ανταγωνισμού και τα τοιαύτα.....

Δέν τόξερα ότι Δημόσιος πυλώνας στο τραπεζικό σύστημα σημαίνει ενεργός συμμετοχή του κράτους για να διασφαλιστεί ο υγιής ανταγωνισμός και η λειτουργία του τραπεζικού συστήματος !!!!!
Ούτε ήξερα ότι η στήριξη της πραγματικής οικονομίας θα εξακολουθήσει να αφήνεται στην δικαιοδοσία των Τραπεζών απλά το κράτος θα επεμβαίνει για να προστατεύει την σχέση αξιοπιστίας επενδυτών και καταναλωτών!!!!!!
Γυρνάμε πάλι στις παλιές διαχειριστικές σοσιαλδημοκρατικές πρακτικές, λές και δέν αποδείχθηκε στην πράξη ότι αυτές δέν απέδωσαν και οδήγησαν με μαθηματική ακρίβεια στην παντοδυναμία των τραπεζών στην οικονομία!!!!
Να κερδίζουν θέλουν οι Τράπεζες και αδιαφορούν παντελώς για την πραγματική οικονομία και την πραγματική παραγωγή μιάς χώρας!!! Σιγά μήν δώσουν τα κεφάλαιά τους για να ορθοποδήσει π.χ. η αγροτική οικονομία που βρίσκεται σε μηδενικό σημείο. Και άν το κάνουν θα το κάνουν με την υπερχρέωση των φουκαράδων αγροτών, ότι ευχολόγια και άν κάνει το κράτος με τις μετοχούλες που θα διαθέτει!!!

Δέν το γλιτώνω......το χαρακίρι θα το κάνω!
Και θα το κάνω γιατί διάβασα και τα υπόλοιπα και έπαθα έναν ντουβρουτζά !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: H ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ   Δευ Σεπ 21, 2009 2:47 pm

Από την ίδια εφημερίδα η δεξιά απάντηση του Παπαθανασίου (με τις δικές τους ξεπουλημένες τακτικές) ...


"Ερωτ. – Επικρίνετε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. επειδή θέλει να διαθέσει ένα πακέτο 10,7 δισ. ευρώ στην τετραετία για να ενισχύσει την οικονομική δραστηριότητα και την ανάπτυξη. Ποια είναι η δική σας εναλλακτική πρόταση;
Απ. – Η κυβέρνηση έδωσε μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην οικονομία τα προηγούμενα χρόνια, με τα μεγάλα συγχρηματοδοτούμενα έργα, τα ΣΔΙΤ και το νέο αναπτυξιακό νόμο, που είναι κατά γενική ομολογία ο καλύτερος νόμος για τις επενδύσεις που είχε η χώρα μας. Και ετοιμάζει ένα ακόμα μεγαλύτερο αναπτυξιακό βήμα. Προετοιμάζει τη δημιουργία μιας Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας, στα πρότυπα της γερμανικής τράπεζας KfW, που σκοπό έχει την υποστήριξη μεταξύ άλλων τη χρηματοδότηση έργων υποδομής. Ηδη συζητάμε με την KfW, τόσο για την μεταφορά τεχνογνωσίας, όσο και για ενδεχόμενη συμμετοχή της στην αντίστοιχη τράπεζα που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Η Τράπεζα αυτή θα λειτουργεί με ιδιωτικά κριτήρια. Θα μπορούν να συμμετέχουν σε αυτή εκτός από το Δημόσιο και ελληνικές τράπεζες. Σκοπός της θα είναι να δανείζεται από την αγορά και να χρηματοδοτεί μεγάλα έργα υποδομών. Το αναπτυξιακό και δημοσιονομικό όφελος από μια τέτοια τομή θα είναι τεράστιο. Επιπλέον, προχωράμε στην απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, στην άρση του «καμποτάζ» για την ενίσχυση του τουρισμού κρουαζιέρας, στην περαιτέρω απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης επιχειρήσεων, στην ολοκλήρωση της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης, καθώς και στη συνέχιση των αποκρατικοποιήσεων και των στρατηγικών συμμαχιών."


Οι δεξιοί αντιλαμβάνονται την "τεράστια αναπτυξιακή σημασία" μιας τέτοιας τράπεζας. Οι υπόλοιποι δεν μπορούν να το εννοήσουν ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 5:40 pm

Να σηκώσω το χεράκι μου σαν το παιδάκι του δημοτικού και να σας ρωτήσω:

Μπορώ κι εγώ να ξανασχολιάσω με τη σειρά μου "τον κρατικό τραπεζικό πυλώνα" και την απάντηση περι επανακρατικοποιήσεων οπως τη βλέπω πιο πάνω η να το αφήσω για (πολύ) μετά τις εκλογές, να πάρουμε πρώτα τη νίκη ? ΄

Ρωτάω γιατί απο δω και πέρα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο τι γράφουμε και λέμε , οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να λένε ο,τι θέλουν και να μας μπερδεύουν είναι οι αυριανοί εξουσιαστές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 6:00 pm

να σχολιασεις ....σου επιτρεπω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 6:19 pm

Και μετα αν εχεις την καλοσυνη να μου σχολιασεις και αυτη την <πατατα>
Γνωριζεις οτι την ειχε ριξει στο τραπεζι η νοδουλα,και την μασαει το ΠΑ.ΣΟ.Κ.!!!!

......
Να πως παρουσιάζει το ΠΘ το νέο επικοινωνιακό εφεύρημα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
«Ανάσα ζωής σε περίπου 100.000 νοικοκυριά και 150.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις Tο «Π.Θ.» παρουσιάζει σήμερα το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή από την κυβέρνηση του κ. Γιώργου Παπανδρέου (εφόσον αναλάβει την πρωθυπουργία) και αφορά στην ουσία την οριστική απαλλαγή από τα χρέη που έχουν όσοι τα προηγούμενα χρόνια υπερδανείστηκαν αλλά στη συνέχεια -εξαιτίας είτε της οικονομικής κρίσης είτε επειδή μειώθηκαν δραματικά τα εισοδήματά τους είτε επειδή έχασαν τη δουλειά τους- δεν καταφέρνουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.
Να πως παρουσιάζει το ΠΘ το νέο επικοινωνιακό εφεύρημα του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
«[i]Ανάσα ζωής σε περίπου 100.000 νοικοκυριά και 150.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις Tο «Π.Θ.» παρουσιάζει σήμερα το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή από την κυβέρνηση του κ. Γιώργου Παπανδρέου (εφόσον αναλάβει την πρωθυπουργία) και αφορά στην ουσία την οριστική απαλλαγή από τα χρέη που έχουν όσοι τα προηγούμενα χρόνια υπερδανείστηκαν αλλά στη συνέχεια -εξαιτίας είτε της οικονομικής κρίσης είτε επειδή μειώθηκαν δραματικά τα εισοδήματά τους είτε επειδή έχασαν τη δουλειά τους- δεν καταφέρνουν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Προϋπόθεση είναι το δάνειο να έχει κηρυχθεί σε οριστική παύση πληρωμής από την τράπεζα. Το νομοσχέδιο έχει ήδη επεξεργαστεί από τον τομέα οικονομίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ., του οποίου επικεφαλής είναι η κυρία Λούκα Κατσέλη….

O δικαστής θα αποφασίζει
…ΣΗΜΕΡΑ τα ελληνικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν χορηγήσει περίπου 120 δισ. ευρώ σε δάνεια (στεγαστικά, καταναλωτικά και κάρτες), εκ των οποίων τα 10 δισ. έχουν περάσει στις επισφάλειες, ενώ από τα επιχειρηματικά δάνεια των 100 δισ. ευρώ από τις ίδιες τις τράπεζες θεωρούνται «χαμένα» περίπου τα 10-11 δισ. Πρακτικά δηλαδή ακόμα και οι ίδιες οι τράπεζες το μεγαλύτερο μέρος των ποσών αυτών το έχουν διαγράψει. Βασική προϋπόθεση για να μπορεί κάποιος να κάνει χρήση των διατάξεων του νέου νομοσχεδίου είναι ο δανειολήπτης, εφόσον δεν συμφωνήσει με την τράπεζα εξωδικαστικά για τον τρόπο αποπληρωμής του δανείου, να προσφεύγει στη Δικαιοσύνη (στα Ειρηνοδικεία της χώρας) και οι δικαστές να αποφασίζουν αν το αίτημά του θα γίνεται δεκτό ή όχι» http://www.protothema.gr/content.php?id=44857
Τι κάνει στην πραγματικότητα το ΠΑ.ΣΟ.Κ.; Τα δάνεια στα οποία αναφέρεται έχουν «κηρυχθεί σε οριστική παύση πληρωμής από την τράπεζα». Δεν αφορά δηλαδή αυτά που χρωστάμε εγώ κι εσείς και μας κυνηγάνε οι Τράπεζες, αλλά εκείνα που δεν μπορούν να εισπράξουν πλέον, επειδή οι οφειλέτες δεν έχουν περιουσιακά στοιχεία να τους τα πάρουν, να τους βάλουν φυλακή δεν μπορούν κλπ κλπ. Δηλαδή τα δάνεια αυτά (120 δις) είναι «χαμένα» για τις τράπεζες οριστικά
Έρχεται λοιπόν τώρα το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αίρει το αδιέξοδο για τις τράπεζες υποκινώντας τους οφειλέτες να διαπραγματευθούν μαζί τους – να δώσουν δηλαδή ένα ποσοστό από τα χαμένα για τις τράπεζες. Και αν δεν τα βρουν με την Τράπεζα να πάνε στα δικαστήρια και να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό , 10, 20, 30%, όσο βγει.
Την ίδια στιγμή που οι Τράπεζες παρακαλάνε τις εισπρακτικές εταιρείες να τους εκχωρήσουν τις ίδιες οφειλές με ένα 10 -20%.
Όπως εξάλλου επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του πρόκειται στην πραγματικότητα για «θείο δώρο» για το τραπεζικό κεφάλαιο, προκειμένου να εισπράξει κάποια σεβαστά ποσά από δάνεια οριστικά χαμένα».
«…Στην πραγματικότητα, οι δήθεν «χαριστικές» ρυθμίσεις δανείων του νομοσχεδίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν είναι τίποτε άλλο παρά δαιδαλώδη κίνητρα προς εκείνους τους δανειολήπτες, των οποίων το δάνειο έχει κηρυχθεί σε οριστική παύση πληρωμής από την Τράπεζα, να αποπληρώσουν μέρος του δανείου, που για την Τράπεζα θεωρείται οριστικά χαμένο κι έχει διαγραφεί» (!!!)
…Σε μια περίοδο όπου τα επισφαλή και μη εξυπηρετούμενα δάνεια έχουν υπερδιογκωθεί,- τείνουν να προσεγγίσουν το 9% και 5% αντίστοιχα- και απειλούν το ίδιο το τραπεζικό σύστημα, ρυθμίσεις σαν κι αυτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ., το οποίο κατεξοχήν ευθύνεται για την τραπεζική λεηλασία και ληστεία της χώρας και των πολιτών, μπορεί να θεωρηθούν επί της αρχής τους ως «θείο δώρο» για το τραπεζικό κεφάλαιο, προκειμένου να εισπράξει κάποια σεβαστά ποσά από δάνεια οριστικά χαμένα.
Τα συμπεράσματα δικά σας
Οικονομικος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 6:39 pm

......Προϋπόθεση είναι το δάνειο να έχει κηρυχθεί σε οριστική παύση πληρωμής από την τράπεζα.

Ετσι εεεεε???????????
Το δανειο που ειναι στις τραπεζικες επισφαλειες γραμμενο???????????
Αυτο που οι τραπεζες δεν θα εισεπρατταν ΠΟΤΕ??????????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 7:09 pm

Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ (προ 5μήνου):

Τι σημαίνει πρακτικά η ρύθμιση αυτή: Δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους τους καταναλωτές, που έχουν διαπιστωμένη και μόνιμη αδυναμία ν' αποπληρώσουν τα δάνειά τους, ν' απαλλαγούν από τα χρέη τους, εξοφλώντας με βάση το εισόδημα από την εργασία τους ένα μέρος των χρεών, που καθορίζεται από το Δικαστήριο και δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το 10% των οφειλών. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα, το κεντρικό ζητούμενο από την πρόταση την οποία καταθέτουμε.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμβεί κάτι τέτοιο είναι να μην υφίστανται περιουσιακά στοιχεία και να μην επαρκούν τα τρέχοντα εισοδήματα του καταναλωτή για την ικανοποίηση των δανειακών τους υποχρεώσεων. Ο οφειλέτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταθέτει κάθε μήνα για 3 έως 5 χρόνια ένα μέρος του εισοδήματός του στους πιστωτές. Αν δεν τηρήσει τις υποσχέσεις του, τις δεσμεύσεις του, τότε δεν επέρχεται απαλλαγή από τα χρέη.


Δηλαδή με τη δικαστική απόφαση όπως προβλέπει το σχέδιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. αίρεται το ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ για χρέη προς τις Τράπεζες τη στιγμή που η ιδια η ΝΔ το Νοέμβρη του 2008 με το ν. 3714/2008 αύξησε το όριο του ακατάσχετου ποσού μισθών συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων για χρέη προς το Δημόσιο από 600 ευρώ σε 1.000 ευρώ !!!

ΘΑΥΜΑΣΙΑ !!! Δεν φτάνει που βοηθάνε το τραπεζικό τοπίο να μαζέψει εντελώς χαμένα δάνεια, βάζουν χέρι και στο εισόδημα του πολίτη.!!!!

Τελείως ανεγκέφαλοι. Τέτοιον τραπεζικό πυλώνα υπονοούν και οραματίζονται ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 7:14 pm

Για να το εμπεδώσουμε

"εξοφλώντας με βάση το εισόδημα από την εργασία τους ένα μέρος των χρεών, που καθορίζεται από το Δικαστήριο "

Ο νομικός μας ο Δημήτρης θα σας το εξηγήσει καλύτερα αν δεν έγινα σαφής
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 7:16 pm

Καλό ντιμπέιτ.!!!!!!!! Ηρθεν η ώραν τους !!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 10:28 pm

Τώρα κατά την λήξη του b-date υπενθυμίζω τις θέσεις του Ν. ΙΝΚΑ που έχουν δημοσιευτεί και στο φόρουμ μας
Οι θέσεις μας σχετικά με την πρόταση του Πα.Σο.Κ. για την ρύθμιση των χρεών των δανειοληπτών.

Η πρόταση του Πα.Σο.Κ. για την ρύθμιση των χρεών των δανειοληπτών παρότι έχει μία θετική καταρχήν χροιά, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι πάσχει από μερικότητα και υπό συνθήκες μπορεί να καταστεί τελικά αρνητική για τους δανειολήπτες.
Όπωσδήποτε, αποτελεί μία επιπλέον δυνατότητα για κάποιους δανειολήπτες, αλλά δεν θεραπεύει το πρόβλημα και είναι βέβαιο ότι οι τράπεζες μπορούν να επιλέξουν (και μάλιστα κατά περίπτωση), είτε να στραφούν νομικά κατά της ρύθμισης, είτε να επωφεληθούν πολλαπλά από αυτή, πέραν των καταβολών και σε επίπεδο ισολογισμών, φορολογίας κ.α. .
Σχεδόν ένα χρόνο πριν και ανάμεσα σε ένα σύνολο θέσεων, είχαμε θέσει έντονα και το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης των οφειλών στις τράπεζες. Στην λογική αυτή κινείται και η πρόταση του Πα.Σο.Κ.. Η προβληματική όμως είναι ευρύτερη και ο τόπος, όπως και οι κοινωνίες του πλανήτη, έχουν προφανή ανάγκη από ευρύτερες διαφοροποιήσεις της πολιτικής και της οικονομίας.
Η πρόταση είναι μερική, αφού κατά βάση αφορά μόνο όσους δεν έχουν ακίνητη περιουσία και σημαντικά εισοδήματα, αυτούς τελικά που δεν δύνανται να ανταποκριθούν στις δανειακές υποχρεώσεις τους και από τους οποίους οι τράπεζες δεν έχουν την δυνατότητα να εισπράξουν (θα το είχαν πράξει αυτές άλλωστε)..
Η πρόταση ενέχει τον κίνδυνο σχετικοποίησης του ακατάσχετου του μισθού, που ισχύει και θωρακίζει τους δανειολήπτες έναντι των δανειστών – τραπεζιτών. Αυτό που ισχύει σήμερα είναι ότι δεν μπορεί να κατασχεθεί ούτε ένα Ευρώ από τον μισθό των εργαζομένων.
Στην πραγματικότητα οι τράπεζες δεν μπορούν να λάβουν κανένα χρηματικό ποσό από τον μισθό του εργαζόμενου δανειολήπτη, ούτε μπορούν να προβούν σε κατάσχεση του μισθού του. Κατά συνέπεια η πρόταση, πέραν του κινδύνου σχετικοποίησης του ακατασχέτου του μισθού, δίδει στις τράπεζες την δυνατότητα να λάβουν χρηματικά ποσά, τα οποία δεν θα μπορούσαν, άλλως πώς να λάβουν.
Εδώ η πρόταση περιέλαβε βέβαια την κάλυψη των βιοτικών αναγκών των δανειοληπτών, αλλά θα περιμέναμε κάτι εύλογο και πιο κοινωνικά προχωρημένο: την καθιέρωση ακατάσχετου για όλους τους πολίτες για το χρηματικό ποσό που καλύπτει τις βιοτικές τους ανάγκες.
Αυτό θα ήταν και μία απάντηση προς τις τράπεζες, αλλά και σε όσους τις κατηγορούν ότι έχουν σκόπιμα επιβάλλει μία σειρά νομικών ρυθμίσεων, προκειμένου οι πολίτες να είναι αναγκασμένοι να προσφεύγουν σε αυτές, όπως χαμηλούς μισθούς, ανεξέλεγκτα μισθώματα κατοικίας κ.α. .
Μην ξεχνάμε ότι οι τράπεζες στην πλειονότητα των περιπτώσεων έχουν ήδη λάβει σημαντικά χρηματικά ποσά από τους δανειολήπτες, που τις περισσότερες φορές υπερβαίνουν το κεφάλαιο και ένα εύλογο τόκο. Το εμφανιζόμενο ανά περίπτωση ποσό της οφειλής και συναφώς και το προς ρύθμιση χρηματικό ποσό, περιλαμβάνει τεράστια ποσά κεφαλαιοποιημένων τόκων υπερημερίας, τα οποία κατά την θέση μας είναι παράνομα, τοκογλυφικά και αισχροκερδή.
Από την ρύθμιση τομή στα ζητήματα τοκοφορίας των τραπεζικών απαιτήσεων απέχει η πρόταση του Πα.Σο.Κ.. Όμως μία πρώτη αναγκαία κοινωνικά ρύθμιση είναι να τεθεί φραγμός στην δυνατότητα των τραπεζών να δανείζουν με αισχροκερδείς τόκους και να τους κεφαλαιοποιούν.
Στην ίδια την πρόταση και υπό την δική της οπτική όφειλε να υπάρχει αναγκαστικά διάκριση της έννοιας και της αντιμετώπισης μεταξύ του πραγματικά ληφθέντος κεφαλαίου και των εν γένει τόκων αυτού. Μια διαφορετική αντιμετώπιση των τόκων από την πρόταση του Πα.Σο.Κ., θα μπορούσε να αποτελέσει και την απαρχή μιας ρύθμισης που θα περιόριζε τα τοκοληπτικά δικαιώματα των τραπεζών.
Παραβλέπουμε τις κριτικές που έχουν ήδη δημόσια υπάρξει, ότι με την πρόταση διευκολύνονται οι τράπεζες να εισπράξουν οφειλές τις οποίες άλλως δεν θα εισέπρατταν ή να διαγράψουν επισφάλειες, όμως δεν μπορούμε να μην αντιτεθούμε στο περιεχόμενο της πρότασης για τα ακίνητα και την πληρωμή του 85% της αξίας τους, από τους ιδιοκτήτες τους, προκειμένου αυτά να μην εκπλειστηριαστούν. Η λύση για την 1η κατοικία πρέπει να είναι η προστασία της με την διεύρυνση του ακατάσχετου, την περαιτέρω προστασία της οικοσκευής και η επιβολή κανόνων για την επαναρρύθμισης των ασφαλισμένων με υποθήκη οφειλών, που αφορούν την 1η κατοικία, με ευνοϊκούς για τους δανειολήπτες όρους.
Αυτό που θέλουμε κυρίως να επισημάνουμε είναι ότι η πρόταση δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα που προκύπτει από την συμπεριφορά των τραπεζών κατά τη γέννησή του και δεν εκφράζει τις ανάγκες της κοινωνίας, αφού προβλέπει νέα μετακίνηση χρηματικών ποσών προς τις τράπεζες.
Τα γενεσιουργά αίτια των κοινωνικών προβλημάτων όσο αφορά τις τράπεζες έχουν να κάνουν με τα ακόλουθα, που θα πρέπει να επανεξεταστούν :

α) την δυνατότητα των τραπεζών να επιβάλλουν στις κοινωνίες όρους που οδηγούν στον ολοένα και αυξανόμενο τραπεζικό δανεισμό και στην ευρύτερη συνολική κοινωνική και πολιτική εξάρτηση από αυτές.

β) την δυνατότητα των τραπεζών να επιβάλλουν ανεξέλεγκτα υψηλούς τόκους, αυξάνοντας το κοινωνικό και παραγωγικό κόστος του χρήματος και να ενθυλακώνουν για τον εαυτό τους τεράστια κεφάλαια από την οικονομία της χώρας και την κοινωνία εν γένει, χωρίς παραγωγική αξιοποίηση και σε βάρος αυτής. Στην ουσία όλη η παραγωγική και μη διάσταση της χώρας ελέγχεται από τις τράπεζες και αυτό είναι ένα σημείο με έντονα προβληματική διάσταση.

γ) την αποχή του κράτους από την διαχείριση του χρήματος και την χρηματοδότηση των παραγωγικών διαδικασιών και την πλήρη ανάθεση της διαδικασίας αυτής στις τράπεζες, οι οποίες αποκερδαίνουν εις βάρος της κοινωνίας και του ίδιου του κράτους διαχειριζόμενες και εκμεταλλευόμενες κατ΄αποκλειστικότητα το χρήμα που τα κράτη εκδίδουν.

δ) την δυνατότητα των τραπεζών να δανείζουν αφειδώς τους καταναλωτές, είτε για την κάλυψη πραγματικών βιοτικών τους αναγκών, είτε με την δημιουργία τεχνητών βιοτικών αναγκών «επιπέδου ζωής».

ε) την ύπαρξη και εφαρμογή ενός ασφυκτικού και άκαμπτου νομικού πλαισίου, που ευνοεί χαρακτηριστικά τους δανειστές έναντι των δανειοληπτών, διευκολύνει την θέσπιση και εφαρμογή καταχρηστικών όρων και τους θέτει ενώπιον της άμεσης «δαμόκλειας σπάθης» της αναγκαστικής εκτέλεσης.

Βέβαια, ουσιαστικά το ζήτημα αποτελεί και θέμα αλλαγής πολιτικής πλεύσης ως προς τον ρόλο των τραπεζών και των τραπεζιτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και θα περιμέναμε από το Πα.Σο.Κ. να έχουμε μία ουσιαστικά κοινωνικοκεντρική σοσιαλιστική τοποθέτηση, για να την κρίνουμε σε σχέση με τις νεοφιλελεύθερες τοποθετήσεις και πολιτικές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Σεπ 21, 2009 10:33 pm

Υπάρχει πολύς κόσμος που πιεσμένος από το νομικό και κοινωνικό πλαίσιο προσδοκεί την απελευθέρωσή του από τα χρέη, έστω και έτσι.
Υπάρχουν οικογένειες που πιέζονται και δυστυχούν γιατί έκαναν ένα λάθος ... .
Τα περισσότερα τα έχουμε γράψει με μυαλό καθαρό και πένα στιβαρή και όχι τρεμάμενη.
Ας προστατευθεί τουλάχιστον με ειδική διατάξη το ακατάσχετο του μισθού.
Είπαμε, για βηματάκια πάμε ... .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Σαβ Φεβ 20, 2010 1:04 pm

Η πρότασή μας θα υλοποιηθεί;

Διαβάζω από "Το ΒΗΜΑ" :

"Οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την αναθέρμανση της οικονομικής δραστηριότητας και την προώθηση της ανάπτυξης θα εξετασθούν το μεσημέρι της Παρασκευής σε συνάντηση της υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκας Κατσέλη με το Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιώργο Προβόπουλο.

Η συνάντηση αναμένεται να επικεντρωθεί στην υλοποίηση του Ελληνικού Αναπτυξιακού Ταμείου, σε θέματα σχετικά με τη ρευστότητα της αγοράς, αλλά και στο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων, για το οποίο αναμένεται η γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Το εν λόγω ταμείο θα λειτουργήσει ως χρηματοδοτικό εργαλείο για επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα, προωθώντας νέα μοντέλα χρηματοδότησης. Δεν θα ανταγωνίζεται το τραπεζικό σύστημα και οι χρηματοδοτικές δράσεις του θα εστιάζονται σε τομείς όπως: η πράσινη ενέργεια, οι αστικές αναπλάσεις, η καινοτόμος επιχειρηματικότητα, η βιοτεχνολογία, ICT και τεχνολογικές καινοτομίες, τα μεγάλα έργα υποδομής, κ.α.

Οι χρηματοδοτικές δράσεις του ταμείου θα αναχρηματοδοτούνται μέσω των διεθνών κεφαλαιαγορών. Θα έχει τη δυνατότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης επιχειρηματικών σχεδίων σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, μέσω της ικανότητάς του να εξορθολογεί (streamline) οικονομικά βιώσιμα έργα, θα συντονίζει και θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση έργων, θα επιβλέπει την εξέλιξη επενδυτικών σχεδίων, θα παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην κυβέρνηση για νομοθετικά μέτρα που θα διευκόλυναν τις επενδύσεις και θα συνάπτει συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, όπως υπουργεία, κρατικούς φορείς και εμπορικές τράπεζες.

Στόχος της ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας είναι το σχέδιο νόμου για τη ίδρυση του Ελληνικού Αναπτυξιακού Ταμείου να είναι έτοιμο για δημόσια διαβούλευση στα μέσα του 2010. Το Ταμείο έχει ήδη ενσωματωθεί στο Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης και αποτελεί βασικό κομμάτι της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Κυβέρνησης για την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης.


Newsroom ΔΟΛ"



Το πρώτο που έχω να επισημάνω είναι ότι πρόκειται για πρόταση που προέκυψε μέσα από ένα προηγούμενο διάλογο που είχαμε. Στάλθηκε από εμένα εκεί που έπρεπε (ΓΑΠ). Κατόπιν, υπήρξε μια αρχική θετική τοποθέτηση από το πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ.. Μετά, το θέμα ξαναπήγε πίσω. Είχαμε δηλώσεις περί μη δημιουργίας του.

Το θέμα τελικά επανήλθε ... .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Σαβ Φεβ 20, 2010 1:10 pm

ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ότι στο παρόν θέμα δεν υπάρχουν τα σχετικά δημοσιεύματα !!!
Είπαμε, να παίρνουν κάποιοι τις ιδέες, αλλά όχι και να εξαφανίζουν τα στοιχεία της πατρότητας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Φεβ 22, 2010 8:16 pm

Δημήτρη μακάρι να παίρνανε τις ιδέες και να τις εφαρμόζανε κι ας μην μνημόνευαν την πατρότητα τους. Δεν θα ηταν ούτε η πρώτη , ούτε η τελευταία φορά που θα γινόταν κάτι τέτοιο.

Ομως ούτε ιδέες παίρνουν (ούτε στην αντιγραφή είναι σωστοί) και κυρίως εφαρμόζουν οτι τους κατέβει στο κεφάλι.

Θα τοποθετηθώ παρακάτω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Perkos G




ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Δευ Φεβ 22, 2010 9:24 pm

Αν με ρωτούσε κάποιος προσωπικά, οι εξαγγελίες της Λούκας Κατσέλη για την σύσταση του HDF ( του «Ελληνικού Αναπτυξιακού Ταμείου») θα έλεγα οτι πόρρω απέχουν απο τη δημιουργία ενός πιστωτικού ιδρύματος ειδικού σκοπού η τη δημιουργία μιας κοινωνικής Τράπεζας όπως την έχουμε οραματισθεί και αναλύσει εδώ και κυρίως στο dialogos.

Για τη δική μας σκέψη και υλοποίηση χρειάζεται μεγάλη και σοβαρή πολιτική βούληση που θα απορρέει από μυαλά ανθρώπων με κατεύθυνση του εγχειρήματος τον άνθρωπο και την κοινωνία και τέτοιες ευαισθησίες δεν μας έχει δείξει η σημερινή κυβέρνηση.. Αυτή είναι η δύσκολη λύση , ο δύσκολος δρόμος . Εξ άλλου η δημιουργία του τραπεζικού πυλώνα πριν καλα καλά εκστομισθεί από τα χείλη τους όχι μονο εγκαταλείφθηκε αλλα οδεύουμε προς ιδιωτικοποίηση του ΤΤ η της Αγροτικής .

Η εύκολη λύση για νάχουνε να λένε και σε κουβέντα (και διαβούλευση) να βρίσκονται είναι η δημιουργία του «Ελληνικού Αναπτυξιακού Ταμείου» και οι φαεινές ιδέες της Λούκας Κατσέλη. Όμως αυτό δεν λέγεται Τράπεζα, πιστωτικό ίδρυμα η όπως αλλιώς θα θέλαμε εμείς και δεν προσιδιάζει βεβαίως ούτε με τις προεκλογικές τους εξαγγελίες , ούτε κατά την φτωχή και ταπεινή μου άποψη με τις δικές μας προτάσεις.

Κάποιες λοιπόν επισημάνσεις όπως τις εσω διαβάσει

Α)Το εν λόγω ταμείο θα λειτουργήσει ως χρηματοδοτικό εργαλείο για επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα, προωθώντας νέα μοντέλα χρηματοδότησης. Δεν θα ανταγωνίζεται το τραπεζικό σύστημα και οι χρηματοδοτικές δράσεις του θα εστιάζονται σε τομείς όπως: η πράσινη ενέργεια, οι αστικές αναπλάσεις, η καινοτόμος επιχειρηματικότητα, η βιοτεχνολογία, ICT και τεχνολογικές καινοτομίες, τα μεγάλα έργα υποδομής, κ.α.

Γιατι να μην ανταγωνίζεται το τραπεζικό σύστημα ? Δεν χρειάζεται απάντηση , η΄ως σύμμαχοι θα λειτουργούμε η ως ανταγωνιστές.
Σε τι θα επενδύσει ο ιδιωτικός τομέας ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ θα υπάρξουν και ποιά είναι τα νεα μοντέλα χρηματοδότησης? Η γενική και αόριστη έννοια της αειφόρου ανάπτυξης? Φτάσαμε στο "αεί" χωρίς να ερευνούμε το "νύν". Χωρίς παρόν δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον

Β) Οι χρηματοδοτικές δράσεις του ταμείου θα αναχρηματοδοτούνται μέσω των διεθνών κεφαλαιαγορών
Δηλαδή εκεί που λέμε να ξεφύγουμε από τη δαγκάνα των τοκογλύφων και των δανειστών οίκων πάμε πάλι στις διεθνείς κεφαλαιαγορές (λέξη γενική και αόριστη) από τις οποίες περιμένουμε να αντλήσουμε κεφάλαια.

Γ)Αρχισαν να ψάχνουν για κεφάλαια με ταξίδια αστραπή στους εμίρηδες του Αμπού Ντάμπι
προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες αναπτυξιακής συνεργασίας των δύο χωρών, καθώς και η πιθανή συμμετοχή του εμιράτου στο υπό σύσταση ελληνικό Ταμείο. Στόχος είναι η συμμετοχή του Αμπού Ντάμπι στο μετοχικό κεφάλαιο του «Ελληνικού Αναπτυξιακού Ταμείου» μαζί με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και άλλους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς.
Την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων την ξέρουμε οι «άλλοι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί» ποιοι είναι ? Αν είναι να ξαναβάζουμε Τράπεζες και τραπεζίτες σε νέα κόλπα να λείπει το βύσσινο παλληκάρια

Δ)Αναζητούν επίσης κεφάλαια από Ελληνες επιχειρηματικές και εφοπλιστές (είχε συνάντηση η Κατσέλη στο Λονδίνο) οι οποίοι όμως αναμένουν (!!!!!) το τελικό σχέδιο του Ταμείου, δηλαδή για το πώς θα λειτουργήσει. Πάντως, μεγάλο στοίχημα για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου είναι η κινητοποίηση του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Ε) Και σε επίρρωση των παραπάνω όπως διαβάζουμε
Οι χρηματοδοτικές δράσεις του HDF θα αναχρηματοδοτούνται μέσω των διεθνών κεφαλαιαγορών. Θα έχει τη δυνατότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης επιχειρηματικών σχεδίων σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, μέσω της ικανότητάς του να:

- Εξορθολογίζει (streamline) οικονομικά βιώσιμα έργα.

- Συντονίζει και να συμμετέχει στη χρηματοδότηση έργων.

- Επιβλέπει την εξέλιξη επενδυτικών σχεδίων.

- Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην κυβέρνηση για νομοθετικά μέτρα, που θα διευκόλυναν τις επενδύσεις και θα προωθούσαν αναγκαίες μεταρρυθμίσεις του ρυθμιστικού πλαισίου.

- Συνάπτει συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, όπως υπουργεία, κρατικούς φορείς και εμπορικές τράπεζες.

''Με όχημα συνεργασίας το HDF θα επιδιώξουμε ευρύτερες χρηματοδοτικές συμπράξεις και συνεργασίες με ιδιωτικές τράπεζες και άλλους χρηματοδοτικούς οργανισμούς για την προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης της χώρας.

Επιδίωξή μας αποτελεί η προώθηση μεγάλων αναπτυξιακών έργων μέσω χρηματοδοτικών συμπράξεων του HDF με το ευρύτερο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Αλλά και η προώθηση χρηματοδοτικών προϊόντων του HDF για επενδύσεις μικρότερης κλίμακας μέσω του υπάρχοντος δικτύου εμπορικών τραπεζών" είπε η υπουργός


Πάλι στη μέση οι Τράπεζες και « στην κορφή Προβόπουλος» Δηλαδή πάλι οι διεργασίες με τις Τράπεζες? Υπο την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος που μέχρι τώρα νοικοκύρεψε μέχρι τώρα, τις ελληνικές Τράπεζες και θέλει να νοικοκυρέψει η να βοηθήσει το κράτος ?Οι Ελληνες εφοπλιστές με τα λεφτά τους με πρώτο βιολί τους τραπεζίτες θα εξορθολογίσουν την αγορά θα συνεισφέρουν στην αειφόρο η πράσινη η όπως αλλιώς τη λένε αυτή τη ρημάδα την ανάπτυξη? Γιατί δεν το κάνανε μέχρι τώρα και περιμένουν να το κάνουν υπο κοινό μανδύα?

Η αναζήτηση ρευστού απο το Ταμείο στις διεθνείς χρηματαγορές και Τράπεζες απο τον Προβόπουλό η τον οποιοδήποτε επικεφαλής τι περισσότερο προσφέρει ? Ο κ. Προβόπουλος η το Ταμείο θα είναι καλύτεροι dealers στα δανεικά που θα ζητάνε για να τα ρίξουν στην αγορά μέσω των Τραπεζών? Η μήπως οι Τράπεζες θα συμμορφωθούν να διοχετεύουν χρήμα με ευνοικούς όρους η θα το κάνουν τζάμπα ?

Μάλλον το Κράτος τον εαυτό του υποκαθιστά με αυτη την κίνηση κι ούτε έιμαστε αφελέις να πιστέψουμε πως οι εφοπλιστές η οι εμίρηδες θα βάλουν τα ωραία λεφτά τους στο Ταμείο σαν κεφάλαιο χωρίς αντίκρυσμα η λόγο στα δρώμενα η χωρίς εντολοδόχους.

Επομένως οχι μόνο δεν διαφαίνεται ιχνος κοινωνικότητας αλλά ούτε άμεσες λύσεις προσφέρει το εν λόγω Ταμείο στην ολοένα και επιδεινούμενη ρευστότητα της αγοράς, ούτε στις υπερχρεωμένες επιχειρήσεις και νοικοκυριά και κυρίως δεν φέρνουν κάτι καινούργιο στο ελληνικό πιστωτικό σύστημα.. Το έχουν ξεκαθαρίσει οι ίδιοι με τους στόχους του Ταμείου και τις προσδοκώμενες συνεργασίες υλοποίησης και δράσης του

Δεν χρειάζεται νομίζω να πώ κάτι άλλο.

Αλλωστε εγω μπορεί να λέω ο,τι θέλω , το ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν μπορεί να κάνει ο,τι θέλει και δεν μας έχει συνηθίσει σε ευχάριστες εκπλήξεις για να είμαστε αισιόδοξοι.

Θα δούμε και θα δείξει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ   Τρι Φεβ 23, 2010 12:56 pm

Συμφωνώ απολύτως και συνυπογράφω το παραπάνω πόστ του Πέρκου.

Εξω απο τα σχέδια της κ. Λούκα η ελληνική κοινωνία και ο Ελλην εργαζόμενος.
Για την ακρίβεια μέσα θάναι, αλλά μόνον ως σκλάβος.
Τώρα μάλιστα που θα καταργηθούν οι συλλογικές συμβάσεις και θα "απελευθερωθεί" η αγορά εργασίας ποιός τους πιάνει τους τραπεζίτες και τους εφοπλιστάδες παρέα με τα ξένα κεφάλαια.......
Κινεζοποίηση της ελληνικής παραγωγικότητας λέγεται αυτό!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ :: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε: