ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Τόπος διαλόγου για τις αγωνίες και την έκφραση της κοινωνίας
 
ΦόρουμΦόρουμ  Πόρταλ*Πόρταλ*  ΕικονοθήκηΕικονοθήκη  ΑναζήτησηΑναζήτηση  Latest imagesLatest images  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  
Παρόμοια θέματα
1-1-4 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
ΜΕΤΡΗΤΗΣ HITS

Study English
ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ - ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

WOWZIO

 

 ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
DimKaramitsas

DimKaramitsas



ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ   ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ EmptyΤετ Απρ 14, 2010 1:19 pm

ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ



Μετέρχομαι τους στοίχους του Λ. Κηλαηδόνη για να εκφράσω την απογοήτευσή μου για αυτό που χθες ο κατευθυνόμενος τύπος παρουσίασε ως τις ρυθμίσεις για το σχολείο του μέλλοντος.

Πρέπει να το καταλάβουμε ότι το σημερινό πολιτικό είναι της χώρας δεν έχει να προσφέρει τίποτε άλλο από ψόφιες μεταρρυθμίσεις. Δεν μπορούν οι άνθρωποι, είναι για απόσυρση … .

Επειδή ο τύπος γράφει πολλές φορές τα μισά ή λιγότερα ανέμενα κάτι επισημότερο.

Ηλθε λοιπόν το e-mail από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου.

Οι άνθρωποι εννοούν ως μεταρρυθμίσεις τις αλλαγίτσες στους όρους πρόσληψης των καθηγητών.

Ποιο σχολείο του μέλλοντος και μπούρδες; Μιλάμε για πλήρες πνευματικό ίσωμα … για συνέχιση στα ίδια και τα ίδια.

Την ίδια ώρα επίσημο έγγραφο – μελέτη του Ο.Η.Ε. έβρισκε ότι το καλύτερο επίπεδο από τους μαθητές όλου του κόσμου το έχουν οι Φιλανδοί. ΝΑΙ, αυτοί με το ελευθεριακό σχολείο, που έχουν μόνο εννέα (9) έτη υποχρεωτικής εκπαίδευσης (εμείς 13) και η εβδομαδιαία διδασκαλία είναι μόνο 30 ώρες (εμείς μ.ο. 40).

Ποιος μας φταίει λοιπόν ; και ποιους και τι φέραμε τελικά στην εξουσία;



Παραθέτω το κείμενο που ήλθε για τις τρομερές, τεράστιες και ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις στα σχολεία:
ΠΑΙΔΕΙΑ. ΒΑΖΟΥΜΕ...ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
Με το πολυνομοσχέδιο «τέσσερα σε ένα» που παρουσιάστηκε σήμερα στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, επιχειρούμε να ξαναζωντανέψουμε το ελληνικό σχολείο δίνοντας ιδιαίτερη βάση στον πρωταγωνιστή του εκπαιδευτικού συστήματος που είναι ο εκπαιδευτικός. Με το νομοσχέδιο αναβαθμίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού και καθιερώνονται κανόνες αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση, ρυθμίζονται θέματα που αφορούν την βελτίωση της λειτουργίας των ΑΕΙ, την εκκλησιαστική εκπαίδευση και τίθεται το πλαίσιο νομιμότητας και ελέγχου της μεταλυκειακής εκπαίδευσης. Τα 20 σημεία κλειδιά των αλλαγών στην εκπαίδευση αφορούν στην:
Αναβάθμιση του εργασιακού βίου των εκπαιδευτικών και της αξίας του εκπαιδευτικού έργου.

1. Καθιερώνεται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης ως αναγκαία προϋπόθεση για την είσοδο στην εκπαίδευση.

2. Όλοι οι διορισμοί μόνον μέσω ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί που θα προσλαμβάνονται από το σχολικό έτος 2012 - 2013 σε όλα τα σχολεία και τις δομές εκπαίδευσης θα είναι αποκλειστικά και μόνον επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

3. Τέλος στα περίπλοκα και αδιαφανή κριτήρια. Οι πίνακες προϋπηρεσίας κλείνουν οριστικά στις 30.6.2010. Ακολουθεί μεταβατική διετής περίοδος η οποία κατοχυρώνει τα ώριμα δικαιώματα.

4. Ειδικό βάρος στην παιδαγωγική και τη γενική παιδεία. Αναμορφώνεται πλήρως το περιεχόμενο και η διαδικασία των εξετάσεων ΑΣΕΠ, οι οποίες θα διεξάγονται ανά διετία.

5. Θεσπίζεται για πρώτη φορά ελάχιστος χρόνος παραμονής των εκπαιδευτικών στον τόπο πρώτου διορισμού και είναι τα 3 έτη.

6. Εισάγεται ο θεσμός του «δόκιμου εκπαιδευτικού». Ο νεοδιόριστος μόνιμος εκπαιδευτικός παραμένει επί δυο έτη ως «δόκιμος εκπαιδευτικός».

7. Καθιερώνεται ο θεσμός του Μέντορα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού.

8. Τριμελής επιτροπή εισηγείται την παραμονή του δόκιμου εκπαιδευτικού στην εκπαίδευση ή την μετάταξή του στη διοίκηση. Θα γίνεται αξιολόγηση από τον Δ/ντη της σχολικής μονάδας, τον Μέντορα και τον Σχολικό Σύμβουλο.

9. Από το «χύμα» χαρτί, στην ενιαία ηλεκτρονική διαδικασία προσδιορισμού κενών οργανικών θέσεων και λειτουργικών αναγκών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

10. Από τους πίνακες επιτυχόντων του ΑΣΕΠ κάθε πρόσληψη για αναπλήρωση ή αντιμετώπιση των κενών, με βάση τη σειρά των ενδιαφερομένων.

11. Μειώνεται δραστικά ο αριθμός των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών με στόχο την κατάργηση της ωρομισθίας.

12. Καμία μετάθεση ή απόσπαση δεν θα γίνεται, αν αφήνει κενό που δεν αναπληρώνεται. Η ηλεκτρονική καταγραφή τους θα επιτρέπει την πλήρη διαφάνεια και προσβασιμότητα στο διαδίκτυο.

13. Για πρώτη φορά ο ορισμός των μελών των Συμβουλίων επιλογής στελεχών γίνεται υπερκομματικός μέσω της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

14. Καθιερώνεται πιστοποιητικό διοικητικής ή καθοδηγητικής επάρκειας, ύστερα από επιμόρφωση και εξετάσεις για την επιλογή στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης.

15. Θεσπίζεται για πρώτη φορά συγκροτημένη διαδικασία διοικητικής και παιδαγωγικής - διδακτικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Ετήσια έκθεση δημοσιεύεται στο διαδίκτυο. Ετήσια λογοδοσία στη σχολική κοινότητα και τους γονείς.
Βελτίωση λειτουργίας των ΑΕΙ

1. Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος από την ανάπτυξη ηλεκτρονικού συστήματος διανομής συγγραμμάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

2. Μικρότερα και ευέλικτα εκλεκτορικά σώματα για εκλογή μελών ΔΕΠ. Νομοθετείται συνεδρίαση τηλεδιάσκεψης με συμμετοχή Ελλήνων επιστημόνων του εξωτερικού.

3. Αίρονται οι περιορισμοί στην εισαγωγή υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τη βάση του 10.
Ρύθμιση θεμάτων Εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.

1. Συγχωνεύσεις - καταργήσεις εκκλησιαστικών σχολείων με στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την εξοικονόμηση πόρων.
Πλαίσιο νομιμότητας και ελέγχου για τις μεταλυκειακές σπουδές.

1. Τέλος στο θεσμικό και εποπτικό κενό για τα Κολέγια. Δημιουργείται νέο θεσμικό πλαίσιο, στο πλαίσιο της Κοινοτικής νομιμότητας και με ενίσχυση του εθνικού ελέγχου μέσα από την ανάδειξη του αναβαθμισμένου Ε.ΚΕ.ΠΙΣ, για την πιστοποίηση και παρακολούθηση της λειτουργίας δομών μεταλυκειακής εκπαίδευσης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ   ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ EmptyΤετ Απρ 14, 2010 3:18 pm

Τσ,τσ,τσ......ψόφια και ξενέρωτη η Αννούλα και οι μεταρυθμίσεις της ????

Εδώ η γυναίκα κοιτάζεται στον καθρέφτη και αυτοθαυμάζεται που γράφει ιστορία!

Περίμενε λιγάκι για να δείς πώς θα απαντήσουν οι εκπαιδευτικοί στις "επαναστατικές αλλαγές" της. Ηδη υπάρχουν σκόρπιες οι πρώτες αντιδράσεις. Μόλις το καλοδιαβάσουν και καλοκατανοήσουν θάρθουν τα χαστούκια....

Βέβαια για να είμαι και ειλικρινής δέν άφησε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. να φανεί προεκλογικά ότι θάκανε τίποτε διαφορετικό απο το να προσπαθήσει να μιμηθεί το ευρωπαικό σύστημα εκπαίδευσης.
Η Φινλανδία, κατα τον μιμητισμό, τους ξέφυγε ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Icon_lol
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

DimKaramitsas



ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ   ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ EmptyΤετ Απρ 14, 2010 3:33 pm

O πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. έχει κάνει πολλές ελπιδοφόρες ομιλίες για την παιδεία. Μπες στο Pasok.gr και θα καταλάβεις.
Θυμάσαι που κάποτε του έγραψα ότι άλλα λέει αυτός και άλλα η Αννα ή το κόμμα ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
????????
Επισκέπτης




ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ   ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ EmptyΤετ Απρ 14, 2010 4:06 pm

Αμα πιάσω στα χέρια μου τις ελπιδοφόρες προεκλογικές ομιλίες του Παπανδρέου, τώρα κανονικά θάπρεπε να αυτοκτονούσα.

Μυστήριο παραμένει για μένα ακόμη εάν αυτός ο άνθρωπος είχε πράγματι καταλάβει τί έλεγε (και δέν διάβαζε απλώς λόγους που του γράψαν άλλοι....) ή εν πλήρη συνειδήσει απλώς έλεγε ευχάριστα πράγματα για να κερδίσει τελικά τις εκλογές.

Οποιος δώσει απάντηση στο πιό πάνω μυστήριο, κερδίζει την αιώνια ευγνωμοσύνη μου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DimKaramitsas

DimKaramitsas



ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ   ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ EmptyΤετ Απρ 14, 2010 4:29 pm

ΘΑ απαντήσω με κάτι που χρειάζεται ο "πρόεδρος" : DHI , το αποτέλεσμα μετράει ... .

Συνεπώς Πούπα μου, ας αφήσουμε το μυστήριο να το λύσουν οι υμνητές, οι ιστορικοί και οι βιογράφοι ... το αποτέλεσμα είναι κάτω του μηδενός και εμείς πρέπει να έχουμε την πρωτοβουλία της πράξης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΠΑΙΔΕΙΑ : ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΨΟΦΙΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΡΩΤΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ: ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΛΚΤΙΚΗ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
» H ιδρυτική διακήρυξητου Πα.Σο.Κ. στις 3 του Σεπτ. 1974
» Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ 2 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ :: ΠΟΛΙΤΙΚΗ-
Μετάβαση σε: